Menü veya Yönetim programı için >>> Ücretsiz Demo Talep Edin

Bremen/İstanbul/İzmir

Marina / Yat Müşteri Yönetimi Yazılımları - The Maestro

  • Anasayfa
  • Marina / Yat Müşteri Yönetimi

İşletme Admin Paneli

1- Ürün Ekleme
2- Ürün Düzenleme (Saniyeler İçinde Fiyat/Stok Değişimi Yapabilirsiniz)
3- Kategori Ekleme/Çıkarma Yapabilirsiniz.
4- Kategori Düzenleme (Kategori Görseli/Kategori İsmi Değişikliği Yapabilirsiniz)
5- Favori Ürün Yönetimi. Favori Ürünlerinizi Ekleyip Çıkarabilir, İstediğiniz Düzenlemeyi Yapabilirsiniz.
6- Broşür & Qr Yazdırma (A5/A4 Ebatında) Baskı Alabilirsiniz.
7- İstenilen Ürüne Anlık İndirim Yapabilirsiniz
8- İşletme Bilgilerinizi Düzenleyebilir,İşletmeniz Hakkında Ayrıntılı Bilgi Verebilirsiniz.
9- Yazılım Tema/Görünüm Renginizi Değiştirebilirsiniz.
10- İşletmenize Müşterilerinizden “Beğen” Butonumuzla Beğeni Alabilirsiniz.
11- Çoklu Dil Seçeneği (20 Dil İçerir) Müşterilerinize Kendi Dillerinde Hizmet Verebilirsiniz.
12- “Ürün Arama” (Kalori, hazırlanma süresi, fiyat aralığına göre) Butonu İle Müşteriniz Aradığı Ürünü Kolayca Bulabilir.
13- İstediğiniz Masaya Özel Menü Gösterebilirsiniz.
14- Müşterilerle Anlık Mesajlaşma Yapabilirsiniz.
15- Masadan Sipariş Alabilirsiniz ( Müşterileriniz Sistemden Sipariş Oluşturabilir)
16- Yazılımımızda “Sepet Sistemi” Mevcuttur.
17- İşletmenizde İstediğiniz Masaya Özel “Şerefiye” (Özel Konumu Olan Masa vb.) Komisyonu Belirleyebilirsiniz.
18- Aldığınız Siparişler İçin Sms Onay Koruması Bulunmaktadır.
19- Müşteriniz “Sipariş Zaman Takibi” İle Siparişinin Hazırlanma Süresini Sipariş Öncesi Görebilir, Takip Edebilir.
20- Yazılımımızdan “Satış Raporları – Değerlendirme Raporları – Müşteri Raporları” Alabilir, Ayrıntılı Analizler Yapabilirsiniz.
21- İşletmenizde Müşterilerinizin Masa Birleştirmesi Durumunda “Masa Hesap Aktarımı” Yapabilirsiniz
22- Çeşitli Ödeme Yöntemleri : Online Kredi Kartı Ödeme, Bakiye Yükleyerek Ödeme Sistemi, Puan Sistemi İle Ödeme Alabilirsiniz.
23- “Ürün Yorum Sistemi” İle Ürünleriniz Hakkında Müşterilerinizin Görüşlerini Alabilirsiniz.
24- “Bahşiş Ve Kuver Sistemi” İle Bahşiş Alabilir, Kuver Sistemini Açıp Kapatabilirsiniz. Kuver Ücretini Kişi Başına Olacak Şekilde Belirleyebilirsiniz.
25- “İkram Sistemi” İle Müşterilerinize Çay/Kahve/Soda vb. İkramlar Sunabilirsiniz.
26- “Kullanıcı İstekleri Modülü” İle Müşterilerinizin İsteklerini Karşılayabilirsiniz. (Tuz/Ketçap/Mayonez/Rahatsız Ediliyorum/Yüksek Sesli Müzik Rahatsızlığı vb.)
27- “Müşteriye Sms Gönderme” Özelliği İle Müşterilerinizle İletişim Kurabilirsiniz.
28- Sipariş Hazırlanınca Müşteriye Sms Bildirimi Gönderebilirsiniz.
29- “Departman Yönetimi” İle Müşteri Sipariş/İsteklerinin İlgili Departmana (Mutfak-İçecek Bölümü Vb.) Yönlendirilmesini Sağlayabilirsiniz.
30- “Puan Sistemi” İle Müşterileriniz Siparişlerinden Puan Toplayabilir, Bir Dahaki Siparişlerinde Birikmiş Puanla Ödeme Yapabilir.
31- Yazılım “Z Raporu” İle Gün Sonunda Belirlenen Mail Adresine Otomatik Z Raporu Gönderimi Yapar.
32- “İstek Departmanları” İle Müşteri İsteklerine Hızlıca Cevap Verebilirsiniz.
33- “Fiş Yazdırma” Sipariş Fişinizi Yazdırabilirsiniz.
34- “Sipariş Bildirimi” Yeni Bir Sipariş Aldığınızda/Hazır Olduğunda Bildirim Alır/Gönderirsiniz.
35- “Sipariş Aktarımı” Sayesinde Sipariş Üzerinde İstenilen Değişikliği Yapabilirsiniz.
36- “Rezervasyon Sistemi” İle Masa Rezervasyonu Alabilirsiniz.
37- “Reçete Sistemi” İle Ürünleriniz Hazırlanırken , Kullanılacak Malzeme Miktarını Belirleyebilirsiniz.
38- “Stok Takibi” İle İşletmenizde Kullanılan Malzemelerin Kontrolünü Kolayca Yapabilirsiniz.
39- “Reklam Sistemi” Özelliğimiz İle, Yazılımınıza 3. Kişilerden Reklam Alarak Kazanç Sağlayabilirsiniz.
40- “Günlük Ziyaretçi Sayacı”
41- “Hesap Fişi” Dijital Adisyon
42- “Garson Satış Raporu & Garson Yönetimi” İle Çalışanlarınızın Performansını Ölçebilirsiniz.
43- “Paket Servis” Uygulaması İle Müşterileriniz Masasına Paket İsteyebilir, Yada Adrese Paket Servis Olarak Yeni Sipariş Oluşturabilir.
44- “Kampanya Yönetimi” İle İstediğiniz Ürünlerde Kampanyalar Oluşturabilirsiniz.
45- Wc Uygunluk Durumu (Kapalı/Müsait/Yoğun/Bakımda/Tadilat/Temizleniyor) İle Müşterileriniz Tuvaletinizin Müsaitliğini  Kontrol Edebilir.
46- Müşterilerinize Wi-Fi Giriş Bilgilerinizi Qr Menünüz Üzerinden Gösterebilirsiniz.
47- “Happy Hour” (Mutlu Saatler) Uygulaması İle Belirli Saatlerde Ürünlerinizde İndirim Yapabilirsiniz.
48- “Ürün Hikayesi Yayınlama” (Menünüzde Yer Alan Özgün/Yerel Yemeğin Hikayesini Müşterilerinize Anlatabilirsiniz)
49- “Mutfak Çalışma Saatleri” İle Belirli Gün Ve Belirli Saatlerde Mutfağınızın Çalışma Saatlerini Belirleyebilir, Müşterilerinize Gösterebilirsiniz.
50- “Taksi Çağır Butonu” (2 Farklı Taksi Durağı Telefonu Ekleyebilirsiniz) Müşterileriniz Bu Butonla Taksi Çağırabilir.
51- Ziyaretler bölümü ile işletmenizin günlük ziyaretçi sayısını görüntüleyebilirsiniz.
52- Uzaktan yardım desteği (sadece bizim yazılımda)
53- Bağış modülü ile duyarlı misafirlerinizden bağış toplayabilirsiniz. Örneğin sokak hayvanları için yardım.
54- Raporlar kısmında değerlendirme raporlarına tıklandığında işletme değerlendirmeleri, personel değerlendirmeleri, tuvalet değerlendirmelerine bakabilirsiniz. Bu değerlendirmelerde hangi masanın sizi değerlendirdiği ve kaç puan verdiğini saat ve tarih ile birlikte görebilirsiniz.
55- Zaiyat ekle/zaiyat raporu kısmında, zaiyatı yapan kişinin ismini yaptığı zaiyatın adetini, sorumluluğu takip edebilirsiniz.
56- Masa listesi kısmında bulunan oturum süresini tıkladığınızda masadaki oturum sürelerini görüntüleyebilirsiniz.
57- “Garsona masa ata” seçeneği ile istediğiniz masaya garson atayabilirsiniz.

Müşteri Yazılım Önyüzü
Müşteriniz
1-Çoklu Dil Seçeneği (20 Dil İçerir). Kendi Dilini Seçerek Kolayca Hizmet Alabilir.
2-“Ürün Arama” (Kalori, hazırlanma süresi, fiyat aralığına göre) Butonu ile İlgilendiği Özelliklere Göre Aradığı Ürünü Listeleyebilir.
3-“Anlık Mesajlaşma” ile İşletme ile İletişim Kurabilir.
4-Yazılım Üzerinden Masasından, Garson Beklemeden Sipariş Verebilir.
5-“Sipariş Zaman Takibi” ile İlgilendiği Ürünü , Pişme ve Hazırlanma Süresini Görerek Karar Verebilir.
6-“Çeşitli Ödeme Yöntemleri” ile Online Kredi Kartı ile, Bakiye Yükleme Metodu ile, Puan Kullanma Sistemi ile, Ödeme Yapabilir.
7-“Ürün Yorum Sistemi” ile Memnuniyet/Şikayet Bildirimi Yapabilir.
8- Bahşiş Sistemi ile Ödeme Yaparken Bahşiş Bırakabilir.
9-“İkram Sistemi” ile, Dilediği İkramı Çay/Soda/Kahve vb. Seçebilir.
10-“Kullanıcı İstekleri Modülü” ile (Tuz/Ketçap/Mayonez/Rahatsız Ediliyorum/Yüksek Sesli Müzik Rahatsızlığı vb.) İsteklerini Bildirebilir.
11-“Anlık SMS” Sistemi ile İletişim Kurabilir.
12-Siparişi Hazırlanınca SMS ile Bilgisini Alır.
13-“Puan Sistemi” ile Her Siparişinden Bir Sonraki Siparişleri İçin Puan Toplayabilir.
14-“İstek Departmanları” Bölümü ile Anlık İsteklerini İletebilir.
15-“Paket Servis” Sistemi ile, Masasına Paket Servis Siparişi Verebilir.
16-Wc Uygunluk Durumu (Kapalı/Müsait/Yoğun/Bakımda/Tadilat/Temizleniyor) İle Müşteri Tuvaletin Müsaitliğini  Kontrol Edebilir.
17-Wi-Fi Giriş Bilgileri ile Kolayca İşletmenizden İnternete Bağlanabilir.
18-“Ürün Hikayesi” Bölümü ile, İlgilendiği Ürünün Özgün Özelliklerini Görebilir.
19-“Taksi Çağır Butonu” ile Taksi Çağırabilir. (2 Adet Farklı Numara İçerir)
20-“Bağış modülü” ile Bağış Yapabilir, Örnek: Sokak Hayvanları İçin Yardım.
21- “Değerlendirme Raporları” ile Personel/Wc/Hizmet/Ürün Kalitegsi Değerlendirmesi Yapabilir.